bnmz yazdı:biunlu yazdı:Amazon kadar müşteri dostu firma yok. Mutlaka lehinize çözerlerdi. Keşke ürün istiyorum diye ısrarcı olsaydınız.
Bende gönül rahatlığı ile almıştım ama bence önemli bir sorun kullanılmış ürün yollamamalıydılar , belki bozuk sen bozdun diyecekler filan diye çekindim açıkcası. Ürün kargoya verdim acaba para iadesi alabilecek miyim diye düşünüyorum... 2 gündür video filan izliyordum lensle ilgili ürünü verebilecekler ine inansam almak isterdim. Baya moralim bozuldu. Konuştuğum kişinin fotofrafcılıktan bir haberdi depodakilerde bilmiyordur hepsi aynı kutu 85mm yazan ... Ama 2. El ürün olunca direk kaçtım.
Ben Anker’in iPhone için olan kablosundan almıştım, normal lighting kablosu kutusu içinden Android şarj kablosu çıkmıştı, sohbet kısmına içinden farklı kablo çıktı ama kutu doğru olduğunu söyleyince hemen iade edelim dediler, ben de ertesi gün yollarım diye kenara koydum. Sohbeti kapattıktan 30-35dk sonra ingiltere numarasından aradılar, bir hanımefendi ben özellikle ilgileniyorum, para iadeniz gerçekleşir tarzında bir şeyler söyledi, ertesi gün ben normal bir şekilde geri yolladım. Geri yolladıktan 1-2 gün sonra yine aynı numaradan aynı kişi aradı, para iadenizi yaptık, bankanıza düşer dedi, bir de yanlış hatırlamıyorsam 15 liralık çek vermişlerdi ki kablonun dörtde birine denk geliyordu.
Ekleyeyim: Telefonda konuştuğum kişi aynı ürünü almak istersem fiyat farkını karşılayabileceklerini belirtmişti.
Önemli bir sorun evet lakin her alışveriş sitesinde başınıza gelebilecek bir talihsizlik, ben şahsen diğer siteler yerine Amazon’da başıma gelmesini tercih ederdim. Merak etmeyin, para iadesi vermemeleri gibi bir şeyin söz konusu olacağını sanmıyorum, bazı ürünleri direkt distribütör yerine farklı yerlerden temin ediyorlar, belki de ondan kaynaklanmış olabilir.