Mesajgönderen sgtab1 » Sal Haz 07, 2016 8:24 am
Canon nun 2015 faaliyet raporunda Rusya ve Cin deki ekonomik kriz satislari etkiledigini, Japonya ve ABD deki ekonomik toparlanmalar gorunsede cok ta yeterli olmadigini, akilli telefonlarin kompakt tipi fotograf makinalarinin satislarina sekte vurdugunu, lensi degistirilen makinalarda yeni modeller sayesinde cok fazla etkilenme olmadigini yazmislar. Sonucta DSLR tarafinda degisen bir sey yok demeye getiriyorlar.
DSLR tarafinda daha once de yazmistim elinde Nikon/Canon DSLR lensi olanlar 10 yila kadar DSLR pazarini desteklemeye devam eder. Onemli olan yeni musteriler kazanabilmeleri. Asya tarafinda FUJI Film kendisini piyasanin Mercedesiymis gibi lanse ediyor ve aynasiz tarafinda gosteris meraklisi insanlari bayagi bir ele gecirdi bu imaj sayesinde. Ayni IPHONE pazarlama taktigini uyguluyorlar. Aynasiz makinalarda FUJI ve digerleri gibi bir pazarlama taktikleri var. Reklamlarinda genc yakisikli-guzel elit kiyafetli mankenler kullanarak zaten akilli telefonundan kompakt tarzi makinalarin fotograflarini cekiyorsunuz daha kaliteli fotograf cekmek icin el cantana giren super imaj kaliteli Fuji size yeter tarzi reklam ve tanitimlar yapiyorlar luks alis-veris merkezlerinde. Ozellikle aninda resimleri ellerindeki akilli telefonlarina gonderdikleri potansiyel musterilere ayak ustu satis yapiyorlar. Bu tip insanlar zaten arastirma yapmadan aliyorlar.
Olympus OM-D E-M5, Olympus M.Zuiko Digital ED 12-50mm f/3.5-6.3 EZ Lens.
Gecmiste yaptiklarimi geriye donup degisteremem, ama su anda ileriye yonelik her seyi hedefleyebilirim.