Moderatörler: biunlu, Esat Sanlav, Ubeyd
zekisofu yazdı:Burda bi tane em10 mark 3 vardı galiba fiyatı da gayet makul..
Tekerleği satan yaptırsın öyle satsın; diyaframı levyeyle mi ayarlayacaksınız?
Yanlış hatırlamıyorsam burda khantaroth (muydu?) Hakan beyde em1 vardı bir ara, onunla da bi konuşun uyguna yapar heralde
Selamlar
AKINLASINN yazdı:...
branta yazdı:Hocam em-1 de kronik denen sorun. Tamir edilişim altta linkte var. Derisinin yapışkanı falan sökülüyor. Benim içime sinmez.
https://witonosfreestyle.wordpress.com/ ... pair-tips/
khantheroth yazdı:Merhaba herkese, öncelikle Bazı konularda kendi tecrübelerimi aktarmak istiyorum. Yukarıda herkes fikirlerini paylaşmış ama yorumlarınızı , bende kendi kullanımıma göre değerlendirmek istiyorum. EM1 i uzun zamandır kullanıyorum ve bunun dışında yukarıda bahsedilen modellerin herbirine de ayrı ayrı sahip olup kullandım. EM1 her anlamda diğer gövdelere göre daha başarılı. IBIS özellikle hepsinden daha iyi çalısıyor. Kağıt üzerinde 5 stop avantajı olan 5mark2 den de kullanımda daha başarılı diyebilirim. 3 ayrı 5m2 gövdem oldu bunların 2 si ile karşılaştırdım. ve kesinlikle EM1 daha iyi sonuç verdi.10 serisi gövdeleride aynı sekilde kıyasladım. EM1 den daha başarılı olan tek gövdem EM1mark2 idi. EM1 2013 te cıkmıs ve hala taş gibi çalısan bir gövde.
Gelelim arka tekerlek sorununa, ben yaptırmak istemedim bendekini. Genelde A modunda kullanıyorum gövdeyi zaten tekerlekler ayarlanıyor Diyaframı ön tekerlekte, EV comp'da arka tekerlekte. EV kullanacağım zaman tek tıkta değil 2-3 tıkta algılıyor bu da rahatsız etmiyor beni. Rahatsız etse yaptırırdım. Tolga Aras teknik anlamda çok iyi iş cıkarıyor. Sorunsuz hallediyor. Ben gerek görmedim açıkcası.
burakciftci82 yazdı:khantheroth yazdı:Merhaba herkese, öncelikle Bazı konularda kendi tecrübelerimi aktarmak istiyorum. Yukarıda herkes fikirlerini paylaşmış ama yorumlarınızı , bende kendi kullanımıma göre değerlendirmek istiyorum. EM1 i uzun zamandır kullanıyorum ve bunun dışında yukarıda bahsedilen modellerin herbirine de ayrı ayrı sahip olup kullandım. EM1 her anlamda diğer gövdelere göre daha başarılı. IBIS özellikle hepsinden daha iyi çalısıyor. Kağıt üzerinde 5 stop avantajı olan 5mark2 den de kullanımda daha başarılı diyebilirim. 3 ayrı 5m2 gövdem oldu bunların 2 si ile karşılaştırdım. ve kesinlikle EM1 daha iyi sonuç verdi.10 serisi gövdeleride aynı sekilde kıyasladım. EM1 den daha başarılı olan tek gövdem EM1mark2 idi. EM1 2013 te cıkmıs ve hala taş gibi çalısan bir gövde.
Gelelim arka tekerlek sorununa, ben yaptırmak istemedim bendekini. Genelde A modunda kullanıyorum gövdeyi zaten tekerlekler ayarlanıyor Diyaframı ön tekerlekte, EV comp'da arka tekerlekte. EV kullanacağım zaman tek tıkta değil 2-3 tıkta algılıyor bu da rahatsız etmiyor beni. Rahatsız etse yaptırırdım. Tolga Aras teknik anlamda çok iyi iş cıkarıyor. Sorunsuz hallediyor. Ben gerek görmedim açıkcası.
Hocam kıymetli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Tekerlek sorunu hakkında ki deneyimleriniz gayet tatminkar.
Em1 benim için ziyadesiyle yeterli ama tekerlek sorunu düşündürüyordu.
Em10 serisi gayet iyiler ama ergonomi olarak elime çok küçük geliyor ve asıl değiştirme sebeplerimden de biri bu. Hâl böyle olunca da Em10 II ya da III değilde direkt Em1 düşünmeye başladım. Bakalım yakın zamanda Em10 elden çıkarabilirsem Em1 ya da Em10 II & III alırım inşallah.
Kesinlikle olmasi gereken bu.Damper16 yazdı:burakciftci82 yazdı:khantheroth yazdı:Merhaba herkese, öncelikle Bazı konularda kendi tecrübelerimi aktarmak istiyorum. Yukarıda herkes fikirlerini paylaşmış ama yorumlarınızı , bende kendi kullanımıma göre değerlendirmek istiyorum. EM1 i uzun zamandır kullanıyorum ve bunun dışında yukarıda bahsedilen modellerin herbirine de ayrı ayrı sahip olup kullandım. EM1 her anlamda diğer gövdelere göre daha başarılı. IBIS özellikle hepsinden daha iyi çalısıyor. Kağıt üzerinde 5 stop avantajı olan 5mark2 den de kullanımda daha başarılı diyebilirim. 3 ayrı 5m2 gövdem oldu bunların 2 si ile karşılaştırdım. ve kesinlikle EM1 daha iyi sonuç verdi.10 serisi gövdeleride aynı sekilde kıyasladım. EM1 den daha başarılı olan tek gövdem EM1mark2 idi. EM1 2013 te cıkmıs ve hala taş gibi çalısan bir gövde.
Gelelim arka tekerlek sorununa, ben yaptırmak istemedim bendekini. Genelde A modunda kullanıyorum gövdeyi zaten tekerlekler ayarlanıyor Diyaframı ön tekerlekte, EV comp'da arka tekerlekte. EV kullanacağım zaman tek tıkta değil 2-3 tıkta algılıyor bu da rahatsız etmiyor beni. Rahatsız etse yaptırırdım. Tolga Aras teknik anlamda çok iyi iş cıkarıyor. Sorunsuz hallediyor. Ben gerek görmedim açıkcası.
Hocam kıymetli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Tekerlek sorunu hakkında ki deneyimleriniz gayet tatminkar.
Em1 benim için ziyadesiyle yeterli ama tekerlek sorunu düşündürüyordu.
Em10 serisi gayet iyiler ama ergonomi olarak elime çok küçük geliyor ve asıl değiştirme sebeplerimden de biri bu. Hâl böyle olunca da Em10 II ya da III değilde direkt Em1 düşünmeye başladım. Bakalım yakın zamanda Em10 elden çıkarabilirsem Em1 ya da Em10 II & III alırım inşallah.
Kıy paraya M1MARK2 al hocam
“Olympus m43 sistem gövdeleri” sayfasına dön
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir