Yurtiçi Kargo Rezilliği [ Lensi Kaybettiler ]

Her telden, her daldan !.. Ben kalıplara girmem, forum bana uysun diyen ! Başlık-konu uğraşamam, yazar-çeker-giderim diyen !.. Gel vatandaş, sen de dök içini, yaz rahatla, paylaş ferahla :) Flickr fotoğraflarınız foruma eklemek için video ders - viewtopic.php?f=10&t=1262

Moderatörler: biunlu, Esat Sanlav, Ubeyd

Kullanıcı avatarı
azulceleste
Sağlam Üye
Mesajlar: 618
Kayıt: Cum Şub 08, 2019 9:00 am
Konum: Karaman
İletişim:

Re: Yurtiçi Kargo Rezilliği [ Lensi Kaybettiler ]

Mesajgönderen azulceleste » Pzt Eki 14, 2019 2:13 pm

aokcbs yazdı:Gerçekten böyle bir rezillik görmedim. Yurtiçi Kargo ile çalışmanızı tavsiye etmiyorum. Sahibinden üzerinden get ile lensimi sattım ürün

Yurtiçi Kargo sahibinden üzerinden sattığım ürünümü kaybetti. Şu anda ne paramı alabiliyorum ne de ortada ürünüm var. 3 gündür şubeyi arıyorum bütün gün ama telefonu açan yok. Zorla biraz önce biri açtı ve bana o kadar rahat bir şekilde kargonuzu kaybettik diyebiliyorlar ki sinirlenmemek elde değil. Kargoyu gönderdiğim kişi dilekçe dolduracakmış ve onlarda kargoyu gönderdiğim kişiye ödeme yapacaklar Mis ama bu 2 ayı bulabilirmiş. Koskoca Yurtiçi Kargo'nun düştüğü duruma bakın. Ürünümü kaybeden onlar mağdur olan ben ve 2 ay beklemem gerekiyormuş hem de ödemeyi bana değil kargo gönderdiğim kişiye yapacaklar. Ben hem ürünü göndermiş hem paramı alamamış oluyorum. Acilen çözüm istiyorum. Telefona şeflerini istiyorum zahmet edip telefona gelmiyor. Telefonda fazlası ile laubali bir çalışan benimle konuşuyor.


Çalıştığınız kargo şirketlerine dikkat edin her an ürününüz kaybolabilir. Artık kayıp mı oldu elemanlar başka birine mi teslim etti çalındı mı bilmiyorum



Https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/12668829


Bu trajikomik olayda gelişme var mı acaba?

aokcbs
Üye
Mesajlar: 121
Kayıt: Cum Haz 15, 2018 7:56 pm
Konum: iskenderun
İletişim:

Re: Yurtiçi Kargo Rezilliği [ Lensi Kaybettiler ]

Mesajgönderen aokcbs » Pzt Eki 14, 2019 3:43 pm

azulceleste yazdı:
aokcbs yazdı:Gerçekten böyle bir rezillik görmedim. Yurtiçi Kargo ile çalışmanızı tavsiye etmiyorum. Sahibinden üzerinden get ile lensimi sattım ürün

Yurtiçi Kargo sahibinden üzerinden sattığım ürünümü kaybetti. Şu anda ne paramı alabiliyorum ne de ortada ürünüm var. 3 gündür şubeyi arıyorum bütün gün ama telefonu açan yok. Zorla biraz önce biri açtı ve bana o kadar rahat bir şekilde kargonuzu kaybettik diyebiliyorlar ki sinirlenmemek elde değil. Kargoyu gönderdiğim kişi dilekçe dolduracakmış ve onlarda kargoyu gönderdiğim kişiye ödeme yapacaklar Mis ama bu 2 ayı bulabilirmiş. Koskoca Yurtiçi Kargo'nun düştüğü duruma bakın. Ürünümü kaybeden onlar mağdur olan ben ve 2 ay beklemem gerekiyormuş hem de ödemeyi bana değil kargo gönderdiğim kişiye yapacaklar. Ben hem ürünü göndermiş hem paramı alamamış oluyorum. Acilen çözüm istiyorum. Telefona şeflerini istiyorum zahmet edip telefona gelmiyor. Telefonda fazlası ile laubali bir çalışan benimle konuşuyor.


Çalıştığınız kargo şirketlerine dikkat edin her an ürününüz kaybolabilir. Artık kayıp mı oldu elemanlar başka birine mi teslim etti çalındı mı bilmiyorum



Https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/12668829


Bu trajikomik olayda gelişme var mı acaba?


Malesef hala bekliyorum gerçekten inanılmaz bir durum. Adamlar lensi kaybediyor ve bunu kabul ediyor ama ben 2 ay bekleyecekmişim. Neden diyorum sistemimiz bu şekilde işliyor diyor. Cuma günü son kez arayacağım sonra noterden ihtar çekeceğim 1 hafta içinde paramı ödeyin diye. Sonrasında artık tüketici hakem heyeti mi mahkeme mi br olacak bilmiyorum. Ama siz siz olun yurtiçi ile çok değerli eşyalarınızı göndermeyin.

Adamlara eğer manevi değeri olan, tarihi, fiyatı belli olmayan birşey göndersem ve kaybolsaydı ne olacaktı diyorım. Ozaman durum çok zor bizde bilmiyoruz diyor.
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/aokcbs - FLICKR : https://www.flickr.com/onurkcbs

Ekipmanlar: Olympus OM-D E-M10 Mark II - olympus 30mm Macro - olympus 14-42 EZ - Helios 44M 58mm - Helios 77M-4 50mm f/1.8 M42

Kullanıcı avatarı
azulceleste
Sağlam Üye
Mesajlar: 618
Kayıt: Cum Şub 08, 2019 9:00 am
Konum: Karaman
İletişim:

Re: Yurtiçi Kargo Rezilliği [ Lensi Kaybettiler ]

Mesajgönderen azulceleste » Sal Oca 07, 2020 6:11 am

aokcbs yazdı:Gerçekten böyle bir rezillik görmedim. Yurtiçi Kargo ile çalışmanızı tavsiye etmiyorum. Sahibinden üzerinden get ile lensimi sattım ürün

Yurtiçi Kargo sahibinden üzerinden sattığım ürünümü kaybetti. Şu anda ne paramı alabiliyorum ne de ortada ürünüm var. 3 gündür şubeyi arıyorum bütün gün ama telefonu açan yok. Zorla biraz önce biri açtı ve bana o kadar rahat bir şekilde kargonuzu kaybettik diyebiliyorlar ki sinirlenmemek elde değil. Kargoyu gönderdiğim kişi dilekçe dolduracakmış ve onlarda kargoyu gönderdiğim kişiye ödeme yapacaklar Mis ama bu 2 ayı bulabilirmiş. Koskoca Yurtiçi Kargo'nun düştüğü duruma bakın. Ürünümü kaybeden onlar mağdur olan ben ve 2 ay beklemem gerekiyormuş hem de ödemeyi bana değil kargo gönderdiğim kişiye yapacaklar. Ben hem ürünü göndermiş hem paramı alamamış oluyorum. Acilen çözüm istiyorum. Telefona şeflerini istiyorum zahmet edip telefona gelmiyor. Telefonda fazlası ile laubali bir çalışan benimle konuşuyor.


Çalıştığınız kargo şirketlerine dikkat edin her an ürününüz kaybolabilir. Artık kayıp mı oldu elemanlar başka birine mi teslim etti çalındı mı bilmiyorum



Https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/12668829

Herhangi bir gelişme var mı?


“Serbest Kürsü” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir