Mesajgönderen sgtab1 » Cum Eki 12, 2018 6:51 am
Markalarin kullanmis oldugu algi muhendisliginin gunumuzde ne kadar onemli oldugu ortaya cikiyor. Marka her zaman urunun ozelligini yada urunun yeterliliginin/yetersizliginin onune geciyor. Firmalar bilincli olarak bunu uyguluyor. Surekli insanlara marka empoze ediliyor. Kuresel pazarlamanin anti demokratik baski duzeni. Her turlu kanali kullanarak kullanicinin yada tuketicinin algisini yonlendirmek suretiyle cok guzel pazarlamalarini yapiyorlar. Her tuketim malinda ozellikle Japon, Alman ve Amerikan firmalarinda algi muhendisligini cok kullaniyorlar. Oysa ozellikle araba carpisma testlerinde algi muhendisli sayesinde imaj yaratmis firmalarinin teste sokmak istemedigi modellerinin ne kadar bos balon oldugu ortaya cikiyor.
http://www.globalncap.org/results/Yani bilincli tuketici iseniz arastirmalarinizi firmalarin algi muhendisligi agina dusmeden on yargisiz arastirma yaparak karar vermeniz gerekiyor. Yani her markanin her urunu saglam yada kaliteli olmadigini gercegini anlamamiz lazim.
Olympus OM-D E-M5, Olympus M.Zuiko Digital ED 12-50mm f/3.5-6.3 EZ Lens.
Gecmiste yaptiklarimi geriye donup degisteremem, ama su anda ileriye yonelik her seyi hedefleyebilirim.