Cehennemden çıkamayan çılgın Türk ! Karteeel...
Bu cehennemdeki Türk kazanı hikayesini (fıkra) bilirsiniz herhalde. Kısaca geçeyim bilmeyenler için...
Cehennemde her milleti ayı kazana tıkmışlar, yanıyorlar işte ! Her kazanın başında zebani var, bir tek Türk kazanının başında yok. Niye diye soruyorlar, işte "Türk'ler çıkmaya kalkanı kendileri tutup geri çekiyorlar" gibi bir cevap geliyor !.. Şimdi,
Çok katılımcısı bulunan bir forumda vatandaşın birisi aldığı çok popüler bir ürün hakkında üreticinin yaptığı gerçekten saçma bir durumdan bahsediyor Ekim 2016 tarihinde ! Marka ve model adını vermeyeceğim, ürünün çıkış tarihi de Şubat 2014 !.. Ürün çıkalı 20 ayı geçmiş. Arkadaş da tüketici olarak gayet haklı bir eleştiri yapmış. Takip etmedim tabi evvelce de bu konuya değinenler oldu mu bilemiyorum. Forum mu burası marka fedailerinin marka ismi ve ürünlerini koruma alanı mı bilemedim ben de
Bir de "kullanana sor" derler hani !!!
Bizler
tüketici olarak birbirimize destek olmak yerine üreticiyi böyle savunma modlarına girdiğimiz sürece
daha çok öttürürler. Doğru-düzgün eleştiri yapanın şahsına saldırarak konuyu saptırmaya çalışarak, ortaya hiçbir kanıt-kaynak koymadan "Ben aldım, süper, çok memnunum sen de al" gibi zır saçma yorumlar yaparak (Sanırsın ki diyen yılların fotoğrafçısı, elinden geçen 8-10'uncu makina hani, yok ilk makinası yada ilk d-slr'ı bir de! ) ancak peşimizden başkalarını da düştüğümüz batağa çekeriz.
Üstelik bir ürünü doğru düzgün eleştirmek (Bu da ne saçmalık ise hep "markayı karalıyorsun" diye anormal bir tepki görür burada) o markaya bir nevi geri beslemedir "Bak biz bunu bunu beğenmedik mümkün ise firmware ile düzelt değil ise yeni çıkartacağın modelde yapma" demektir. Dolayısı ile eleştirinin düzgünü bu marka fanatiklerinden çok ama çok daha faydalıdır marka için. Tabi düşünebilirsiniz ki "Marka gelip de benim eleştirimi mi bulup-görüp-dikkate alacak burada" ?! Öyle direk ulaşamasa dahi, dolaylı yoldan eleştiriler ürünün pazar payında azalmaya yol açar, marka da maddi geri dönüşünden "Demek ki bu kadar da kendimize güvenip tüketiciyi enayi yerine koymamalıyız" diyecektir. Her ürün ve marka hakkında dediklerim. Sadece fotoğraf makinası ile de sınırlı değil. Forum ise burası forumcu olmak lazım, markacı değil, küresel çapta dev bütçeli markaları ayrıca zaman ve güç sarfedip birey birey savunmanın alemi nedir ? Zaten soran oldu mu bütçesine göre 3 aşağı 5 yukarı şunlar var ve niye bunları alırsın diye hep söyleniyor.
-
Bence olay budur. Yıllardır tam da buradan bu hali görüyordum. Bir de sabite bağladığım bir başlık var
viewtopic.php?f=26&t=1837 - bu veriler ışığında iyiye doğru giden hiçbir yol olabileceğini ben zannetmiyorum. "Umut" bu yüzden bu durumda en saçma ve boş beslenilen histir. Çünki, hiçbir şey yapmayıp sadece umanlara karşı sürekli hareket halinde ve kendisini güncellediği bariz ortada olan bir olaylar zinciri var. Bu arada da takip edememiştim, e edemiyoruz tabi... Gece kulübünün sahibi şu Amerika'nın artık olağanlaşan Türkiye'deki kendi vatandaşlarına yönelik terör saldırısı olabilir uyarısını paylaştığını okudum. Geçen futbol maçı çıkışındaki olayda çalınan otomobilin sahiplerinin Polise gittiğini, çalındığını söylediğini, ilgilenilmediğini falan da okumuştum.